tisdag 9 april 2024

Var är Ufo-mysteriets hybridbarn nu?

 

Stillbild nedan från Herngrens komedi med UFO-Sverige:



för 38 minuter sedan — – Jag är väl medveten om att det låter helt galet, säger Geraldine i ”UFO-mysteriet med Felix Herngren


"– Jag gick mot honom i rymdskeppet, han skapade olika ljus och fyra av ljusstrålarna förvandlades till små barn. De var inte riktigt mänskliga, de hade gigantiska ögon. När jag fick kontakt med ett av barnen fick jag upp minnesbilder, att jag hade varit med det här barnet förut, säger Geraldine."


"– När jag var 22 blev jag gravid utan partner. Jag drömde om ett ljus som kom mot mig, sen blev jag gravid. Jag var gravid i tre månader, sen försvann det, säger Geraldine.

– Det hände flera gånger och det sammanföll alltid med den här drömmen om eller upplevelsen av det här ljuset eller att en varelse som kom emot mig, fortsätter hon."


Källa 9 april 2024:


Kvinnan övertygad: Blev gravid med en alien – flera gånger (tv4.se)



Inslaget kommenteras på Flashback 9 april 2024:


Flashback Forum - Visa ett inlägg - UFO-Mysteriet med Felix Herngren



"Ronny Larsson
Tyvärr, detta känns inte seriöst alls. Vilka är målgruppen för denna serie?
Jennie Backman
Författare
Ronny Larsson inte för ufologer, troende eller skeptiker utan för vanligt folk.
Ronny Larsson
Jennie Backman, tyvärr bara för "vanligt" folk utan seriöst intresse för uap/ufo.
Jennie Backman
Författare
Ronny Larsson det är väl för att de ska få ett intresse.


Källa 9 april 2024:


Allmänheten diskuterar ufo och UFO-Sverige | Så vad tyckte ni om tv-serien som började att sändas igår | Facebook


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.