tisdag 26 november 2019

En i UFO-Sveriges falska anklagelser mot Historielärarföreningen


En person i UFO-Sveriges styrelse lade i mitten av november 2019 ut följande uttalanden på Facebook, som han ville knyta till Historielärarföreningen:

nu har jag fått en ny, som tyvärr verkar sjuk, på halsen. Mannen (aka Thomas Nordholm, John Doe, ..... ........ och .... ........) ringer varenda person han tror att jag varit i kontakt med och terroriserar dem. Han säger inte sitt namn och han påstår att han har en förening (som är påhittad och inte har några medlemmar) bakom sig. Sedan förvanskar han deras uttalanden.

Jag har fått en rad mejl från personer som utsatts för hans terror och lögner. Och jag beklagar det verkligen. Som tur är förstår alla att mannen är sjuk och ingen har hittills brytt sig om honom. Om ni får samtal eller mejl från mannen, som bor i Malmö, så tveka inte att höra av er till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.