tisdag 10 maj 2022

Gör QX intervju med Stram Kurs Sveriges partiledare Rasmus Paludan?

 


"QX gör interview med Rasmus Paludan från Stram Kurs Sverige?

Rasmus Paludan <rasmus.paludan@stramkurs.dk>

Tis 2022-05-10 10:31

Till: X

Jag kan se att du på QX fick ett nej av Jimmie Åkesson.Jag är som bekant partiledare för Stram Kurs Sverige och kandidat till Riksdagen.Jag är väldigt glad över att bli intervjuad av QX.Eftersom jag är den i hela Sverige som kämpar mest för att homosexuella inte ska bli förödmjukade och mördade, är det rätt om QX intervjuar mig också?Given av min godhetRasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeBox XXXXXXX XX StockholmTelefon +46 (0) 8 XXX XX XXX"


"Læs også 


Gör QX intervju med Stram Kurs Sveriges partiledare Rasmus Paludan?"


Källa, 10 maj 2022, artikel skriven av Stram Kurs internationellt utställde konstnär Uwe Max Jensen:


24syv: Tidligere ansat i Enhedslisten laver historie … om Enhedslisten – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.