fredag 8 juli 2022

Sekten UFO-Sverige prånglar biljetter till vidskepligt föredrag hos Luftkastellet

 


"Under kvällen kunde jag konstatera att det börjar dra ihop sig. Den 13 juli blir det ett stort evenemang i Götene som arrangeras av Luftslottet i samarbete med Koloni under rubriken ”Space is the place” där jag håller föredrag varefter det blir musikalisk underhållning av The Space Lady från San Francisco och musikern Isak Sundström. God mat finns det också möjlighet att få. Vill ni veta mer eller rent av köpa biljetter så finns de här.

Jag kommer alltså att prata om ufo men eftersom föredraget inte är skrivet ännu så vet jag inte riktigt vilken infallsvinkeln blir. Jag skriver det nog på söndag."


Källa, UFO-Sverige 7 juli 2022:


Ny tvättmaskin och Niklas hemma | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.