onsdag 3 augusti 2022

1957 beordrades stridspilot att beskjuta ufo med raketer och hotades därefter

 

Lad S. ... People who mock these witnesses prefer to forget that military and commercial pilots are among the most certifiably sober, sane and ...
YouTube · Eyes On Cinema @RealEOC #uap #ufo · För 1 vecka sedan







för 1 dag sedan — Den amerikanska stridspiloten DrMilton Torres kunde äntligen tala om sitt åtagande att skjuta 24 raketer mot en stor okänd kontakt i ...


"Nästa dag tog en sergeant i skvadronen med Milton till en korridor och en civilperson dök upp från ingenstans.

"Civilisten såg ut som en välklädd IBM-försäljare, med en mörkblå trenchcoat. Han hoppade genast på att ställa frågor om föregående dags uppdrag. Efter min debriefing av händelserna informerade han mig om att detta skulle betraktas som högt hemligstämplat och att jag inte skulle diskutera det med någon, inte ens med min befälhavare. Jag har inte talat om detta med någon förrän under de senaste åren.""


Källa:


Milton Torres, F86D-pilot, beordrades att skjuta ett UFO med raketer efter 50 år. - The Portugal News



U.S. pilot was ordered to shoot down UFO | Reuters


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.