onsdag 3 augusti 2022

Vad kostar resor och hotell i Barcelona för ufosamlingens ordförande med hustru?


"Under eftermiddagen har jag också börjat jobba på mitt föredrag som jag ska hålla i Barcelona i september. En stor ufokonferens som också Anneli hänger med till. Det tar sin tid att få ihop en timma som alltid känns kort eftersom jag har så mycket jag vill berätta. Det är mycket enklare att prata i två timmar!"


Källa, UFO-Sverige 2 augusti 2022:


Träffar Conny och Ebbe | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


"Min dag har ägnats en del åt att jobba med mitt föredrag till Barcelona. För att få hjälp med några översättningar gick jag ut på Facebook och fick snabbt, inom en kvart, två erbjudanden som jag nappade på. Spanska är ju inte min starka sida."


Källa, UFO-Sverige 3 augusti 2022:


Donald Forsberg ur tiden och häcken klipps | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.