onsdag 14 december 2022

Ordförande i UFO Sweden kidnappas av ufo - åtta år senare träffar dottern UFO Sweden som är nya för henne !!!!!

 


för 1 dag sedan — Att kunna byta från ett hem till ett annat är skönt, tycker hon. Åsa Görnerup levabo@expressen.


"I äventyrsfilmen ”UFO Sweden” spelar stjärnskottet Inez Dahl Torhaug en tonårsrebell, som misstänker att hennes pappa blivit kidnappad av ufon."


"– Att jag fått min första stora roll är overkligt. I ”UFO Sweden” spelar jag en 16-årig tjej. När jag var åtta försvann min pappa, som var ordförande för UFO Sweden. I filmen bestämmer jag mig för att leta upp honom."


Källa 13 december 2022:


Så bor Inez Dahl Torhaug – stjärnskottet från U | Leva & bo (expressen.se)


för 9 timmar sedan — UFO Sweden which opens on Christmas day in Sweden is their sophomore feature, produced this time on a SEK 38m (€3.4m) budget, in co-production with SF


"Her father goes missing and she goes to UFO Sweden to find answers. It’s really a film about family bonding. She looks for her dad and meets this new bunch of people at UFO Sweden who become her family."


Källa 14 december 2022:


Crazy Pictures’ co-founder on UFO Sweden, working as a rock band on low cost sci-fi (nordiskfilmogtvfond.com)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.