onsdag 21 december 2022

Media överens med Dagens Nyheters journalist om att tysta ner Historielärarföreningens avslöjanden om UFO-Sverige

 


"Under dagen pratade jag också med Radio Skaraborg som kommer att intervjua mig om ”UFO Sweden” och min och UFO-Sveriges del i den under förmiddagen i morgon och när jag och Anneli vandrade runt på Coop i Vinsta för att handla julmat (det blev en hel del) så ringde Mariestads-Tidningen och gjorde en längre intervju i samma ärende.

Reportern på Mariestads-Tidningen konstaterade att det brukade höra av sig en märklig person så snart tidningen skriver om mig men hon, liksom alla andra som hör av sig om denne figur, har för länge sedan slutat bry sig och lämnar hans påstötningar utan avseende. En bra idé."


Källa, UFO-Sveriges reporter på DN 20 december 2022:


Intervjuad ett par gånger och julstök | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.