måndag 8 april 2024

Är det sant att UFO-Sveriges bokare är rädda?



"När jag tittar på UFO-Sveriges sida så ser jag att det skrivs att många personer, som till exempel ska ha haft Clas som föredragshållare, har blivit rädda när en anonym person ringer eller kallar sig för John Doe. 

Ja, jag vet inte, om jag hade en förening och skulle ha bokat Clas Svahn för föredrag och då om en anonym person ringer mig för att påverka mig att avboka föredraget (vilket det bör handla om)....värdet av att en anonym person ringer mig måste ses som tämligen begränsat. 

En vuxen person som klart berättar vem han är och kan förklara sitt ärende, då kan man ha en dialog. Men om en anonym ringer och inte törs stå för samtalet, då har jag lite svårt att förstå varför man ska bli så rädd som det sägs. Om man frågar vad personen heter och han då säger John Doe, då är det väl enklast att säga "Har du tramsat färdigt nu", sen kan man sucka och lägga på och beklaga alla tok i världens hage."


Källa 8 april 2024:


https://www.flashback.org/sp87912528


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.