fredag 17 juni 2022

Ufo-arkivets ordförande är stamgäst varje år hos Landet Runt på SVT

 

"Klockan 18.15 på söndag sänds säsongens sista avsnitt av Landet runt och då kommer jag att vara med i en kort intervju. Klockan 09.30 i dag kopplade jag upp mig mot SVT via min mobil som jag hade riggat på ett stativ en trappa ned med en massa böcker i bakgrunden. En miljö som inte är svårt att hitta här hemma!

Efter lite koll från teknikerna och producenten drog Henrik Kruusval igång med sina frågor och jag berättade om några rapporter som kommit in till UFO-Sverige, bland annat en film tagen i Grekland och en bild från Flen. Filmen är lite knepig och där har jag ingen förklaring ännu med bilden från Flen föreställer reflexer från lampor.

Vi pratade i en kvart ungefär men det hela kommer givetvis att klippas ned ordentligt. Kul att ett av de mest tittade programmen på SVT vill prata lite ufo med mig.."


Källa, UFO-Sverige 17 juni 2022:


Intervjuad för Landet runt | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.