onsdag 29 juni 2022

Sekten UFO-Sverige infiltrerade Dagens Nyheters förstasida 29 juni


för 11 timmar sedan — I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB:s (”Ifrågasätt”) tjänst Ifrågasätt erbjuder DN möjligheten för läsare att kommentera vissa artiklar. Denna tjänst ...


Källor 29 juni 2022:


Stridspiloten: Vi såg de okända föremålen varje dag - DN.SE


Efter 75 år laddar ”ufo-staden” Roswell för en ny invasion - DN.SE



Dagens Nyheters förstasida 29 juni 2022 infiltrerad av sekten UFO-Sverige. Bild:


220629dn-1536x1152.jpg (1536×1152) (ufo.se)


"Dagens DN med vår ufoartikel i topp.

Då hade vi kunnat konstatera att min och Karin Erikssons artiklar tog upp tre sidor inne i dagens DN och halva förstasidan. Karin hade ju varit i Roswell och intervjuat folk inför 75-årsdagen i början av juli och jag hade intervjuat den tidigare US Navy-piloten Ryan Graves som berättade om sina och kollegornas möten med okända flygande farkoster över Atlanten under åren 2014 och 2015. Ni kan se Ryan Graves på bilden här nedan.

Ryan Graves i sitt jaktplan.

Artikeln i DN är en kort version av min långa intervju med honom och en längre version är planerad för nummer 3 av UFO-Aktuellt i början av hösten. Jag kommer nog att prata med Ryan Graves ytterligare en gång innan jag skriver den artikeln.

Roligt att DN satsar tre helsidor på ett ufojobb i vilket fall. Givetvis lades den också ut på DN.se och låg i topp under några timmar efter klockan 12 i dag."


Källa, UFO-Sverige 29 juni 2022:


Högbondens fyr och stor ufoartikel i DN | Clas Svahns Blogg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.