söndag 26 juni 2022

Sekten UFO-Sveriges chefsideolog faktagranskar Dagens Nyheters utrikeskorrespondent i USA om Roswell


Karin Eriksson är DN:s USA-korrespondent. Följ. Allt från skribenten. 1033 ARTIKLAR.


Karin Eriksson på bild:


kgtt3iypqolz5mxn5jnapkzj5q2mvvekdnh2gnb6gb4qwlgiwwfa-447x1024.png (120×274) (bonnier.news)



"När vi hade kommit till stranden hörde DN:s korre i USA av sig och undrade hur det gick med min artikel om Ryan Graves och jag var tvungen att erkänna att jag inte hade börjat på dem men kunde starta så snart vi kommit från badet.

Så efter en knapp timme tog vi oss hem och jag satte mig vid datorn och började skriva på artikeln och en timme senare var jag klar. Under tiden satt Karin i USA och skrev på sin artikel som bygger på ett besök i Roswell nu när det är 75 år sedan den påstådda kraschen ska ha inträffat.

Jag kompletterar alltså med min intervju och under någon timme bollade vi fram och tillbaka och jag korrläste och faktagranskade Karins artikel. De båda kommer att gå i DN under början av veckan."


Källa, UFO-Sverige 26 juni 2022:


Premiärbad, podd och artikeljobb | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.