fredag 17 juni 2022

UFO-Sverige intervjuar amerikanske stridspiloten Ryan Graves 16 juni

 


"Klockan 22 i kväll intervjuade jag den tidigare stridspiloten i US Navy, Ryan Graves, under en halvtimmes zoomsamtal. Ryan satt i sin parkerade bil eftersom han hade bråttom att komma iväg på ett möte efter vårt samtal och jag satt hemma vid datorn i arbetsrummet.

Visserligen håller jag på och lägger sista handen vid nästa nummer av UFO-Aktuellt men den här intervjun kommer jag inte att skriva till detta nummer. Dessutom erbjöd Ryan Graves mig att återkomma med ytterligare en intervju eftersom vi båda tyckte att 30 minuter blev lite för kort.

Jag tyckte att det blev en bra och intressant intervju där jag kunde ställa frågor som jag inte hört andra ställa tidigare. Kanske har de ställts men i vilket fall har jag inte sett Ryan Graves svara på några av dem.

Vi diskuterade hur han och hans pilotkollegor vid varje flygning under långt mer än ett år hade mött dessa okända föremål i luften, alltid inom samma område och hela tiden på plats när piloterna flög där och alltid kvar när piloterna lämnade området.

”Jag såg dem aldrig komma någonstans ifrån eller ge sig av någonstans”, sa Graves som tappat räkningen på hur många gånger han själv sett dessa, som han sa, obemannade farkoster."


Källa, UFO-Sverige 16 juni 2022:


Intervjuar Ryan Graves | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.