onsdag 24 februari 2021

Ebba Buschs hustvist tar ny vändning med polisanmälan


Om huset jag köpt

Det skrivs från tid till annan fortfarande mycket om det lilla hus jag köpte förra året. Senast förra veckan skrev en stor tidning flera sidor där mitt husköp tog största utrymme. De la även ut drönarfilmer på det hus där jag har en vilande lagfart och hoppas kunna sova med mina barn i framtiden.

Förra våren vittnade jag i tingsrätten mot en man som återkommande hotat mig och min familj. Då senast med att spränga oss alla. Vilket tog ca 70 % av Uppsalapolis...

Läs mer"

Källa:

https://www.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fbuschebba%2Fposts%2F4005849249434460%3F__xts__%255B0%255D%3D68.ARAUkzPkLPHPE9hsJ8yiciaAK7OEh0T1kcfuM1Zcb_LNJxx6e_dOm5LcS0RLmqovyUwyd2I9RGMFM3c8XiVWJVwpqIWpmvvEkt6h_eS6ZTsmQ1tl1HAYzw25o7cCvxdVSueZkilMKO2MBUSl_Sghs1AiNfeL6rzmMF45Uuk3WocYUDzCD_tK-s2AKsQcqKaZQMsphRWIBjQs8_gZ1pimnHDQUxGQ08QRk3rWt2roXfjaAeDc6Tq_AVFkha1xcVDHsDMCJliiKCPrxSdPtbxz0Xpv40nQeUDngF4b-zK07c78mcUJLg%26__tn__%3DK-R

 

 

för 8 timmar sedan — I inlägget ifrågasatte Ebba Busch husägarens juridiska ombud. ... spridning det här inlägget på sociala medier har fått, säger advokaten Fredric Wikman till TT.
för 3 timmar sedan — Janerik Henriksson/TT / TT NYHETSBYRÅN ... Ombudet till den 81-årige man som har en husstrid med Ebba Busch polisanmäler KD-ledaren för grovt förtal, ...
för 3 timmar sedan — Kristdemokraternas partiledare Ebba Busch polisanmäls för grovt förtal. ... Av: TT. Publicerad: 24 februari 2021 kl. 15.02. Ebba Busch har hela tiden hävdat att ...
för 20 timmar sedan — I ett inlägg på Facebook har KD-ledaren Ebba Busch kommenterat turerna i den husaffär hon försöker genomföra. Foto: Jonas Ekströmer, Janerik Henriksson/TT.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.