söndag 28 februari 2021

UFO-Sveriges propagandaorgan DN ska publicera okritisk artikel om ufo som är miljontals år gammalt

 

 Bild på den opublicerade artikeln som kommer i Dagens Nyheter senare i veckan:

 http://csblogg.ufo.se/csblogg3/wp-content/uploads/2021/02/avi210227.jpg

"Senare i veckan kommer den.

Så tog jag mig äntligen tid och skrev klart min långa intervju med professor Avi Loeb, ni vet Harvardforskaren som menar att Oumuamua var ett obemannad farkost från en annan civilisation. Möjligen miljoner år gammal. Dessutom gjorde jag ett körschema för det tre minuter långa tv-klipp som ska publiceras tillsammans med artikeln.

Jag känner mig nöjd med artikeln som mer kommer att handla om professor Loebs kritik mot forskarsamhällets ovilja att ta sig an fenomen som man inte redan tror sig förstå. Som ni kan ana av bilden ovan, som visar en del av ingressen till artikeln där den ligger och väntar på publicering senare i veckan, så sticker professorn ut hakan och utmanar sina kollegor."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se lördag 27 februari 2021:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=64370

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.