söndag 14 februari 2021

UFO-Sveriges vice ordförande presenterar sin kamrat på Facebook som är kontaktpersonen Karl-Egon Wikström

 

Karl-Egon Wikström · 2019 · ‎Body, Mind & Spirit
Ur min blogg Karl-Egon Wikström ... Skickade e-mail till Säpo, Sveriges hemliga polis, om händelsen, och ifrågasatte dess identifiering. Grunden till e-mailet var .
 
Källa, kapitel 26 om SÄPO i Karl-Egon Wikströms bok:
 
 
 
 
"Har också hjälpt en svensk kontaktperson med lite skanning för hans Facebooksida. Karl-Egon Wikström hörde av sig och undrade om jag kunde skanna några sidor som han hade skickat mig för flera år sedan. Det gällde en observation som han själv gjorde 1967. Så det gjorde jag."
 
Citat ovan från UFO-Sveriges vice ordförande 13 januari 2017:
 
 
"När jag kom hem låg ett paket med två exemplar av min Facebook-kamrat Karl-Egon Wikströms bok ”Utomjordingar och det okända” och väntade. Jag hade köpt ett till mig och ett till AFU från Books on demand. Ska läsas vid tillfälle och in i bibliografin. Ni kan se omslaget här överst."
 
Citat ovan från UFO-Sveriges vice ordförande 17 januari 2020:
 
 
 

"Fast på vägen dit läste jag ut Karl-Egon Wikströms bok ”Utomjordingar och det okända” som han gett ut på ett print-on-demand-förlag.

Boken är snabbläst, bara 117 sidor där många är fyllda till hälften. Texten bygger helt på blogginlägg från den 17 mars 2013 till den 20 november 2016. I urval får man nog tro. Och trots att texten inte är korrläst eller alltid så lätt att förstå är den ofta flyhänt och lättläst.

Innehållet är något utöver det vanliga eftersom Karl-Egon har kontakt med såväl spöken som utomjordingar och kanske till och med lite till plus att han själv säger sig kunna påverka politiker och teveankare med tankekraft.

Det är inte lättsmält, det kan ingen säga, och jag kan nog se andra förklaringar på en hel del som Karl-Egon skriver än att det rör sig om fysiska besökare. Men det är helt klart att han själv är övertygad om sin sak. Eftersom vi har haft en hel del kontakt genom åren så förekommer även jag på några ställen.

Oavsett vad man tycker om Karl-Egons ganska häftiga påståenden så gillar jag honom. Och vi har kontakt på olika sätt då och då."

Citat ovan från UFO-Sveriges vice ordförande 19 januari 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=59492

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.