torsdag 1 december 2022

Filmen UFO Sweden ska hjälpa UFO-Sverige få nya och finare lokaler åt sitt arkiv AFU



Om filmen UFO Sweden slår internationellt kan uppmärksamheten hjälpa UFO-Sverige att få stöd till nya lokaler för sitt arkiv AFU i Norrköping.


Draghjälpen hos kommunen beror på hur stor uppmärksamhet filmen ger Norrköping. Blir det flipp eller flopp? Ingen vet ännu. Filmens popularitet kan orsaka flytt till bättre lokaler ovan jord för AFU.


"Pratade en stund med en kontakt på Crazys pr-byrå som hörde av sig och berömde vårt deltagande i eventet men vi pratade också om hur han skulle kunna försöka hjälpa AFU att sondera terrängen efter en ny lokal."


Källa 30 november 2022:


Föredragsjobb och poddinspelning | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


"Mycket folk kom det och en av dem som var på plats var Norrköpings nya ordförande i kommunstyrelsen Sofia Jarl (C) som jag gick fram och presenterade mig för och överräckte mitt visitkort. Jag berättade att jag var intresserad av att prata mer med henne om AFU och om vad vi gör för Norrköping. Hon bad mig mejla och det kommer jag att göra."


Källa 29 november 2022:


En kväll med Crazy Pictures | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.