torsdag 12 mars 2020

UFO-Sverige censurerar om amerikanska försvaret


Ufo-intresserade kan tro att UFO-Sverige vill föra ut så mycket sanning som möjligt och upplysning till sina läsare om ufo. Nu tyder nedanstående utsaga i stället på att UFO-Sverige inte är beredda att tala om vad de vet om ufo för sina medlemmar, läsare och allmänheten. Genom självcensur hjälper UFO-Sverige att bevara hemligheter om amerikanska försvaret:

"Innan kvällen var slut läste jag en lång artikel av en amerikansk ufolog som han och den lilla grupp som jag fått nöjet att gå med i nu ska diskutera. Jag tror att den kommer att få många ufologer i världen att lyfta på ögonbrynen. Tyvärr kan jag inte säga mer än så eftersom det är ett väldigt känsligt ärende där andra än enbart jag måste få säga sitt. Men så mycket kan jag skriva att det rör det amerikanska försvarets engagemang i ufofrågan."

Källa 10 mars 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=60163


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.