fredag 28 augusti 2020

Oxfilé, hotell, taxi och alkohol på UFO-Sveriges Ufo-Expo


"Strax efter 19.00 anlände två stora taxibilar som tog oss till restaurang La Pampa, där 17 hungriga ufologer bänkade sig och kunde njuta av en förstklassig middag. Visserligen fick några av oss inte struts, som var beställd, men oxfilén smakade lika bra. Efter middagen blev det åter taxi till hotellet där en del av gänget samlades i Mats Nilssons och Gunnar Karlssons rum för det traditionella eftersnacket."

Citat ovan från UFO-Sveriges Håkan Blomqvist, publicerat i UFO-Aktuellt nummer 2 år 2012:

https://sites.google.com/site/ufologist52/Home/artiklar/artiklar-2010/110-kom-till-oerebrostaemma



Sökresultat


Webbresultat

29 feb. 2020 - Vår traditionsenliga sittning. I morse körde jag till Kötthallen och inhandlade ett kilo oxfilé som jag och Markus nu tar med oss till Ylva. Har också 

5 apr. 2014 - Restaurangen var helt okej men min oxfilé var långt ifrån ”rare” utan snarare medium så jag skickade tillbaka den ut i köket och fick in en ny ...

27 maj 2006 - För min del blev det en blodig oxfilé med bakpotatis och en iskall öl. Första maten sedan frukost! Resten av kvällen förflöt i lugnets tecken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.