onsdag 17 mars 2021

Begravningsbyrån AFU gör ny Sverigeresa mitt under pandemin

 

"I dag fick jag ett mejl från en kvinna i Skåne som jag hade kontakt med för cirka ett år sedan då pandemin precis börjat svepa in över Sverige. Hon har en samling böcker som jag är intresserad av men coronan ställde ju allt på huvudet. Nu skrev hon alltså igen och vi ska försöka hitta en lösning på hur jag ska kunna hämta böckerna.

När det nu blir av så tänker jag samordna det med en del andra upphämtningar från Skåne med omnejd. Det gäller som vanligt att göra detta på ett smart sätt utan att träffa folk, men det är jag säker på att vi kan lösa. Jag har också en del böcker som ska hämtas upp här i Stockholmsområdet."

Citat ovan från UFO-Sveriges arkivs ordförande tisdag 16 mars 2021:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=64562

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.