onsdag 31 mars 2021

Institutionen för journalistik lämnar ut examinationsunderlag för UFO-Sveriges vice ordförande

 

"Historielärarföreningen undrar vilka ämnen journalisten Clas Svahn läst

Daniel Mårtensson <daniel.martensson@jmg.gu.se>

Ons 2021-03-31 11:38
  •  Du

DOC210331-20210331111839.pdf
66 kB
Hej!

Eftersom vi inte lyckats hitta några uppgifter på Clas i våra administrativa system har jag nu varit nere i vårt arkiv för att se om vi har några uppgifter på honom. Det jag hittat är hans examinationsunderlag. Jag bifogar. Jag vet inte om det egentligen svarar på er fråga, men det är tyvärr det enda jag kan hitta i ärendet.

Vänligen

Daniel

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
Daniel Mårtensson
Studievägledare/administratör
GÖTEBORGS UNIVERSITET
Institutionen för journalistik, medier och kommunikation  
Box 710, 405 30 Göteborg
Telefon 031-7861183

Webb: www.gu.se/jmg
Facebook: www.facebook.com/JMG.GU
Twitter: https://twitter.com/JMGoteborg "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.