fredag 26 mars 2021

Historiska brott & mysterier anlitar vidskepliga UFO-Sverige, som Sveriges Radio inte ens vill länka till

 

"Framåt eftermiddagen hörde min redaktör på Historiska brott & mysterier av sig och undrade om jag ville skriva en artikel om den pågående ufoundersökningen i USA. Jag skriver ju en återkommande spalt i tidskriften men det här skulle vara en artikel vid sidan om den. Först svarade jag att jag inte skulle hinna förrän i nästa vecka men när jag väl började bli klar med allt det andra så satte jag mig och skrev i alla fall.

Ett par timmar senare hade jag mejlat in artikeln med illustrationer."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se fredag 26 mars 2021:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=64701

Läs här hur Sveriges Radio inte längre vill länka till vidskepliga UFO-Sverige:

https://historielararna.blogspot.com/2021/03/sr-tar-bort-lankar-till-vidskepliga-ufo.html

 

Historielärarföreningen passar på att uppdatera tidskriften Historiska brott & mysterier om Sveriges Radios vägval vad gäller sekten UFO-Sverige:

 

 "Sveriges Radio tar bort länkar till UFO-Sverige

John Doe
 
Lör 2021-03-27 00:01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.