tisdag 14 april 2020

Vetenskap och Folkbildning fortsätter anlita UFO-Sverige


"Under dagen pratade jag länge med Pontus Böckman som är ordförande i Vetenskap och Folkbildning. Pontus och jag har träffats några dagar, senast på Vetenskapsfestivalen i Göteborg förra året då Karin Noomi Karlsson introducerade oss ordentligt. Och det var givetvis om Karins allt för tidiga död vi pratade. Pontus gjorde också klart att han och VoF vill fortsätta hålla kontakten med mig och anlita mig för föredrag och det känns ju roligt. Jag har faktiskt hjälpt VoF sedan 90-talet då Sven Ove Hansson var ordförande och då bland annat skrivit om ufo i Folkvett."

Citat ovan från Clark Kents blogg tisdag 14 april 2020:
http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=60655

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.