lördag 23 april 2022

Många samlades i Borås stadsdel Norrby som bombhotades när Paludan brände Koranen idag


för 54 minuter sedan — Trusler om BOMBER i Norrby i Borås. Vi har informeret svensk politi. May be an image of text · 7 Shares. Jim Jensen, profile picture. Jim Jensen.

Föräldrar på Norrby höll barnen hemma – efter uppmaning i chatgrupp - P4 Sjuhärad | Sveriges Radio



Koranbränning i Borås - hur kan man bli upprörd för detta?

235 visningar   
23 apr. 2022"


Källa:

Koranbränning i Borås - hur kan man bli upprörd för detta? - YouTube


Rasmus Paludan bränner Koranen lördag 23 april 2022 och tackar Polisen:



Tak til Polismyndigheten i Polisregion Vest med att hjälpa mig brinna koran utan att bli slagen av ligister."


Video:


Rasmus Paludan på Instagram: "Tak til Polismyndigheten i Polisregion Vest med att hjälpa mig brinna koran utan att bli slagen av ligister."


Källa:

https://twitter.com/HeleneBjerno/status/1517867623328923648


Paludan bränner koran och tackar polisregion Väst för att han kunde göra det med deras hjälp idag.
facebook.com
Stram Kurs on Facebook Watch
Ligisterna kan unge mig i Borås. Tak til polisen for at skydda mig på hemlig plast, så ligisterna inte kan hitta mig i Borås.

Källa:

https://twitter.com/wansinne/status/1517869819055558661


Paludan idag.
facebook.com
Stram Kurs on Facebook Watch
Ligisterna kan unge mig i Borås. Tak til polisen for at skydda mig på hemlig plast, så ligisterna inte kan hitta mig i Borås.

Källa:

https://twitter.com/VixenValkyria/status/1517900933581221889


E l s a 🇸🇪🇺🇦 på Twitter: ”@Peppe_Larsson @ChristerElM Läskigt innehåll. Maskerade killar och samlad gatsten. De är redo om Paludan skulle dyka upp. En annan anser att grundlagen ska förändras. Samtiden är trasig.” / Twitter


Johanna Bara på Twitter: ”Hoppas polisen inte skadar dem som kommer bomba i Norrby ❤️ https://t.co/Chi6IRfSN4” / Twitter

Trusler om BOMBER i Norrby i Borås. Vi har informeret svensk politi."





Ligisterna kan unge mig i Borås. Tak til polisen for at skydda mig på hemlig plast, så ligisterna inte kan hitta mig i Borås.


"Stram Kurs har sänt live.

Följ
Ligisterna kan unge mig i Borås. Tak til polisen for at skydda mig på hemlig plast, så ligisterna inte kan hitta mig i Borås.
Visa mindre"


Stram Kurs - Ligisterna kan unge mig i Borås. Tak til... | Facebook


Stram Kurs | Facebook


LIVE:Paludan sände live – påstod att han var i Borås: ”Finns inte på världskartan”


Källa, Borås Tidning 23 april 2022:


Borås Tidning (bt.se)


LIVE: Paludan har annonserat att han kommer till Borås – BT rapporterar direkt


TV:

Norrbyborna överens: ”Vi vill inte ha Paludan här” (bt.se)


Rasmus Paludan säger att han tänker bränna en koran i Borås | Många på plats i Norrby - YouTube


Lugn stämning och granngemenskap när Paludan inte dök upp (bt.se)


Nu släcker vi Paludans strålkastarljus (bt.se)


Boråsborna delar ut rosor till polisen | SvD


Polisen avslår Paludans ansökan om tillstånd för valmöte i Borås | SVT Nyheter


Paludan dök inte upp – poliserna fick blommor (expressen.se)


Rosor till polisen när hundratals samlades efter Paludans Borås-inlägg - P4 Sjuhärad | Sveriges Radio



Dansk forfatter truer Rasmus Paludan: “Jeg vil dræbe dig” – Frihedens Stemme


Övrigt om Koranbränning lördag 23 april 2022:


Videor


Se den fräcka koran-kuppen mot det XXXXXXXXXXXX partiet Nyans torgmöte #Shorts - YouTube



Tårgas vid koranbränning i Norge | GP




Nyhetsstudio: Siste nytt - Sian satte fyr på Koranen i Sandefjord – flere motdemonstranter pågrepet (aftenposten.no)


Norwegian police spray tear gas during planned Koran-burning demonstration (thelocal.no)


Jakob V. H. XXXXXXXXXX om modborgerskab og løgneren XXXXXXXXXX XXX XXXXX – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.