torsdag 21 april 2022

Stram Kurs partiledare Rasmus Paludan anklagar Svenska Dagbladet för lögner

 


Stram Kurs Sveriges partiledare Rasmus Paludan bemöter en artikel i Svenska Dagbladet som publicerades onsdag 20 april 2022 klockan 17:10:


Rasmus Paludan svartlistad i flera länder – Sveriges beslut väcker förvåning | SvD


"Teresa Küchler

Är SvD:s medarbetare i Bryssel. Bevakar EU-politiken, Frankrike och Spanien, från sin placering mitt på kontinenten.


Källa:

Artiklar av Teresa Küchler | SvD


"Teresa Kuchler är en XXXXXXX

Rasmus Paludan <rasmus.paludan@stramkurs.dk>

Ons 2022-04-20 19:41
  • teresakuchler

.pdf
XXXXXXXXX Teresa Kuchler (20.4.2022).pdf
1 MB
Hej XXXXXXX Teresa KuchlerJag har läst ditt skräp här:
https://www.svd.se/a/V98XOp/rasmus-paludan-svartlistad-i-flera-lander-sveriges-beslut-vacker-forvaning
Eftersom du XXXXXX i din artikel så får jag klaga på dig till Journalistförbundets yrkesetiska nämnd.Jag lämnar också in ett klagomål om din avfallsartikel till Medieombudsmannen.2020 hade jag ett inreseförbud till Tyskland under några dagar. Det gick ut och jag har aldrig haft inreseförbud igen. Jag var senast i Tyskland juli 2021 utan problem.Tysk polis har aldrig "satt mig på ett plan". De har bett mig att flyga tillbaka i det plan jag redan var i i 2020.Jag blev en gång i 2020 stoppad av tysk polis utanför svenska ambassaden i Berlin och eskorterad av tyska livvakter i deras bil när jag körde tillbaka till Danmark i min egen bil.Under min vistelse i Paris hade jag aldrig för avsikt att bränna en koran vid Triumfbågen, eftersom de franska myndigheterna tidigare hade förbjudit detta på grund av covid-19. När jag greps i Frankrike var jag på väg från mitt hotell till min bil för att köra till Holland. Jag hade precis skickat ett meddelande till holländsk polis att jag var på väg till Holland.2021 besökte jag det muslimska landet Azerbajdzjan och såg kvartsfinalen i fotbolls-EM mellan Danmark och Tjeckien. Utan problem.Jag har aldrig blivit avvisad eller utvisad från Belgien.Jag blev avvisad från Frankrike 2020, men har aldrig haft något inreseförbud i Frankrike.Jag har för närvarande inget inreseförbud i något land i världen.Kan du ange e-postadressen till din chefredaktör?Given av min godhet Rasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeStockholmOrganisationsnummer"


Video från Bryssel med Teresa Küchler:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.