fredag 29 april 2022

Paludan överklagar till Kammarrätten för att få Säkerhetspolisens uppgifter om hotbild inför anmälan till JO och JK med skadeståndsanspråk

 

Länkar som förstorar brevet till SÄPO 28 april 2022:


Paludan Säkerhetspolisen 1.jpg (2409×3436) (googleusercontent.com)


Paludan Säkerhetspolisen 2.jpg (2409×3436) (googleusercontent.com)



"Överklagande till Kammarrätten i Stockholm av Säkerhetspolisens beslut 7 April 2022

Rasmus Paludan <rasmus.paludan@stramkurs.dk>

Tor 2022-04-28 23:05
  • Sakerhetspolisen
  • Registrator Kansli;
  • rigsledelsen; X X X X X
.pdf
Overklagande Sakerhetspolisen (28 April 2022).pdf
103 kB

Till SäkerhetspolisenBifogat är en kopia av mitt överklagande som jag idag skickade till er underhållande myndighet per brevpost.Jag undrar varför Polismyndigheten fortsätter att neka tillstånd till valmöten med motiveringen att det finns ett extremt stort hot mot mitt liv. Men samtidigt kommer Polismyndigheten inte på något sätt att skydda mig när jag vistas i Sverige.Förklaringen är dock enkel, för som jag skriver till Kammarrätten i Stockholm: inkompetenta socialdemokrater på ledande befattningar inom Polismyndigheten vill uppenbarligen att jag ska bli mördad i Sverige av politiska skäl.Arbetar inkompetenta socialdemokrater också på ledande befattningar inom Säkerhetspolisen? Eller kanske det är en retorisk fråga?Tycker inte Säkerhetspolisen och Polismyndigheten att det är ett ganska stort nederlag om den mest hotade riksdagskandidaten mördas i valrörelsen 2022 för att polisen vägrade skydda honom?Given av min godhetRasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeBox XXXXXXX XX StockholmTelefon +46 (0) 8 XXX XX XXX"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.