tisdag 26 april 2022

Mejl från Sveriges Radio P4 Jönköping till Historielärarföreningen



"HLF har inte mejlat dig idag

Maria Rymell <maria.rymell@sr.se>

Tis 2022-04-26 09:31
  • Du

Informationsklass: Sveriges Radio Intern

Jag ber om ursäkt, jag sitter både med min egen mejlkorg och jobbets och gjorde fel. Men senast i förra veckan fick jag brev från er till min personliga mejl. Ni får självklart fortsätta att skicka mejl till p4jonkoping@sverigesradio.se.

 

Mvh

 

 

Maria Rymell

Nyhetspresentatör/ reporter P4 Jönköping

 

Sveriges Radio Jönköping

SE-551 92 Jönköping

Tel 036-215 66 20 / Mob 0704-964424

 

Besöksadress:

Barnarpsgatan 35 D

Jönköping

sverigesradio.se/jönköping

 



Från: John Doe <historielararforeningen@outlook.com>

Skickat: den 25 april 2022 17:42

Till: Maria Rymell <maria.rymell@sr.se>

Ämne: HLF har inte mejlat dig idag

Obs! Externt mail.


Historielärarföreningen har inte mejlat dig idag.

 

Du skriver från P4 Jönköpings e-postadress. Dem har HLF mejlat idag. är du ensam reporter där? Eller får du själv bestämma som nyhetsreporter, att HLF inte får mejla hela P4 Jönköpings redaktion?

 

Vänligen förklara om "mig" avser din e-postadress på P4 Jönköping eller P4 Jönköpings e-postadress. P4 Jönköping kan rimligen inte heta "mig".

 

Om HLF ska sluta mejla P4 Jönköping får vi ha en ny begäran från den redaktionen där det inte står "mig"

 

/HLF"


"Länsstyrelsen mejlar att Skånepartiet satte Rasmus Paludan överst på valsedeln

P4 Jönköping Sveriges Radio <p4jonkoping@sverigesradio.se>

Mån 2022-04-25 15:10
  • Du

Informationsklass: Sveriges Radio Intern

Var snäll och ta bort mig från din mejllista!

 

 

Maria Rymell

Nyhetspresentatör/ reporter P4 Jönköping

 

Sveriges Radio Jönköping

SE-551 92 Jönköping

Tel 036-215 66 20 / Mob 0704-964424

 

Besöksadress:

Barnarpsgatan 35 D

Jönköping

sverigesradio.se/jönköping"




Jerusalem under angreb – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.