tisdag 30 juni 2020

Historielärarföreningen önskar kontakt med Christina Lagerson


Historielärarföreningen önskar kontakt med Christina Lagerson, för att få reda på hur hon tänkte när hon kritiserade UFO-Sverige:


"Så här skriver Christina Lagerson i UFO-Sveriges Facebookforum ”Allmänheten diskuterar ufo och UFO-Sverige”:
”Den som vill fortsätta att tro att han [Clas Svahn] är något annat än en driven grindvakt för den sanning, den ”disclosure” som nu mer och mer avslöjas i framför allt USA, den må göra det och fortsätta låta sig bedras och bli förd bakom ljuset.”
"Men Christina Lagerson var inte imponerad:
”Tyvärr, bäste Clas. jag går inte på ditt försök att spela dum! Försöka duger men det blir generande patetiskt… Ditt svar är skrattretande genomskinligt. Du kommer att stå med brallorna nere en dag…”
"Christina Lagerson gick dock vidare med anklagelserna:
”Urban Karlsson: Totalt fel. Jag begär INTE nåt budskap. (Bara det ordvalet talar sitt språk…) Jag kräver mer er kunskap av er alla här! Och att man inte förtiger sanningen, vilket Clas Svahn har till uppgift att göra.”
Och sedan fick jag veta av Christina Lagerson att hennes ilskna utfall i början minsann inte handlade om något särskilt:
”Du har inte gjort mig personligen något. Men du gör orätt mot den sanning du låtsas inte veta om. I s f är du högst olämplig på din post.”
Citaten ovan från 24 november 2018:
https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=53267

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.