torsdag 11 juni 2020

UFO-Sverige körde genom sex landskap för soptippsmaterial


Onsdag 10 juni 2020 körde UFO-Sveriges två styrelsemedlemmar genom hela sex olika landskap och sju olika län. De hämtade ufo-böcker och ufo-material som var redo för soptippen. I strid med Folkhälsomyndighetens rekommendationer genomförde UFO-Sverige en icke nödvändig resa innan 13 juni 2020, för att hämta material till ufo-arkivet AFU i Norrköping:


"Upp i ottan och åkte till Circle K för att hämta hyrbilen med Anneli som andreförare. Och allt gick så smidigt att jag till och med hann få hjälp att lasta bilen av min kära fru när jag kom tillbaka hem för att stoppa in 50 kastar och 14 lådor som skulle till AFU. Så jag kom iväg betydligt tidigare än jag hade planerat."

"Nå, när jag plockat upp Carl-Anton blev det färd mot Burger King utanför Värnamo där vi åt var sin näringsrik måltid, tankade och drog vidare till Skånes Fagerhult och ett demensboende där vi skulle hämta tre lådor med ufoböcker från ett dödsbo. Vi möttes på säkert avstånd av en anställd som gav oss en pirra så att vi själva kunde rulla ut allt till bilen.

Tyvärr visade det sig senare att säkert hälften av böckerna bara blir att slänga då mannen som haft dem hade rivit ur sidor ur dem och klottrat vilt."

"Nästa anhalt var Kristianstad där vi träffade Jonatan Jacobson, son till Nils-Olof Jacobson som under hela sitt liv intresserat sig för ufo och parapsykologi."

"När vi tackat för oss tog vi sikte på Best Western i Karlshamn som vi checkade in på efter ett besök på McD och Ingo."

Citat ovan från 10 juni 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=61325


Bild från UFO-Sveriges resa genom Svealand och Götaland onsdag 10 juni 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/wp-content/uploads/2020/06/bilen200610.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.