torsdag 21 januari 2021

Bluffrörelsen EuroUFO som ljugit om UFO-Sverige i åratal i nytt möte

 

Bild:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/wp-content/uploads/2021/01/euro21210120.jpg

"EuroUFO-mötet.

Har jobbat på några timmar för att få till en presentation på mindre än fem minuter som jag skulle hålla i samband med ett digitalt möte med styrkommittén i EuroUFO-gruppen under kvällen. En grupp som försöker fungera som en kontaktyta mellan grupper över hela världsdelen och där jag sitter med i kommittén."

"kvällens EuroUFO-möte som till slut samlade 25 personer mellan klockan 21 och midnatt. Ni kan se några av dem här ovan.

Jag känner de flesta i gruppen, inte minst Edoardo Russo som leder den, och givetvis Vicente-Juan Ballester Olmos. Men också Patrick Ferryn, Maurizio Verga, Gilles Munsch, Hansjurgen Kohler, Isaac Koi och Jochen Ickinger är sådana jag har kontakt med eller har träffat. Förutom jag själv från Sverige var också Johan Gustavsson med och lyssnade. Och Ole Henningsen dök upp efter två timmar."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se onsdag 20 januari 2021:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=63947

 

EuroUFO är helt nöjda tillsammans med UFO-Sveriges medlemmar med att ljuga år efter år om vem som är ordförande i UFO-Sverige. Därmed kan man inte ta varken EuroUFO eller UFO-Sverige på allvar när de struntar i fakta:

Svahn, Clas (Sweden)

member of UFO-Sweden’s board since 1988 and chairman since 1991. Vice chairman of Archives of UFO Research, AFU, in Norrköping.

Källa:

http://www.euroufo.net/2011/12/clas-svahn-sweden/

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.