tisdag 19 januari 2021

Lokalblaska betalar för artikel om mormors klotblixt och klasskamrat i vidskepliga UFO-Sverige

 

för 12 timmar sedan — Senare har jag läst om sådant och på senare tid har jag talat med min gode vän och före detta klasskamrat på journalisthögskolan, Clas Svahn. Det han inte kan ...
 
 

"Inte rörde henne, men kollade in henne, det är jag säker på. Kanske hann den känna doften av det som tillreddes på spisen. Vem vet vad dylika fenomen har för färdigheter?

Senare har jag läst om sådant och på senare tid har jag talat med min gode vän och före detta klasskamrat på journalisthögskolan, Clas Svahn. Det han inte kan om märkliga saker i skyn och annorstädes är inte värt att kunna.

Sedan han berättat vad en sådan där blixt – kallat kulblixt eller klotblixt – kan ställa till med, är jag verkligen glad att ingenting hände."

Källa, Lokaltidningen Stenungsund tisdag 19 januari 2021:

https://lokaltidningensto.se/nyheter/nar-klotblixten-rundade-mormor/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.