tisdag 19 januari 2021

Mejl från Tullbroskolan om UFO-Sverige

 

 "Tullbroskolan 200118

Günter Söderhäll <Gunter.Soderhall@falkenberg.se>
 
Tis 2021-01-19 07:21
  •  Du
Hej

Har nu fått tagit del av erat brev. Jag har fått ett antal telefonsamtal markerat hemligt nummer. Dessa samtal besvarar jag inte och går ej att åter ringa. Enligt erat brev ska jag ha lagt på luren. Det stämmer inte. Finns det inget telefonnummer till er som jag kan ringa ???
 
På UFO-utställningen 2012 och  2016 deltog inga pedagoger. Det var besök för skolans elever på ex. raster och någon kväll öppet för allmänheten. Allt materiel var lånat från föreningen UFO-Sverige.
 
Vill någon samtala med mig finns jag på plats imorgon onsdag 20/1 mellan kl.10.00 - 11.00 och även kl.14.00 - 15.00. Det går också bra att maila mig   gunter.soderhall@falkenberg.se  om exempelvis morgondagens tider inte passar för eventuellt samtal.

Med vänlig hälsning
Tullbroskolan Falkenberg 210118
Günter Söderhäll
mob.0700927980


Falkenbergs kommun registrerar dina personuppgifter. På[kommun.falkenberg.se/personuppgifter] kommun.falkenberg.se/personuppgifter kan du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter samt vilka rättigheter du har enligt dataskyddsförordningen, GDPR."
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.