lördag 16 januari 2021

Fritidsledare tycker om ufo och skaffar sig utbildning i historia

 

"OM MORGAN
  •  
    Beskrivning av mig själv. 
    Jag är lugn, glad, snäll, öppen och har en positiv livssyn samt är socialt utåtriktad person. Är ärlig, öppen och talar om vad jag tycker och tänker.
    Är en flexibel och allsidig person som kan det mesta, kan lite om mycket. 
    Mitt största intressen är historia och arkeologi. 
    Framledes skall jag påbörja Historia och arkeologiutbildning. 
    Jag tycker om glada människor, barn, djur, natur, sport, resa, läsa och fotboll, samhällsfrågor, UFO-mysteriet och vår historia så klart. 
    Till yrket är jag Fritidsledare och tycker om att arbeta med barn och ungdomar, det är givande, stimulerande och glädjefyllt. Man får så mycket tillbaka, barn är så spontana och ärliga. Har även arbetat som elevassistent innan, på olika skolor. Är även Behandlingsansvarig med ungdomar.
    Mvh Morgan."
     
    Källa, Morgan Nilssons Facebooksida:
     
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.