måndag 18 januari 2021

Fiasko för UFO-Sveriges digitala föreläsning


"Thomas Michanek
 har delat ett evenemang.

Påminnelse om att UFO-Sveriges digitala föredragsserie startar imorgon söndag kl. 13:00 med en introduktion till föreningen och denna föredragsserie. Detta föredrag är gratis för alla intresserade, men man måste fortfarande anmäla sig i förväg, samt installera appen Zoom på sin dator eller webbläsare.
  • Måste man vara med i bild på Zoom? Vet inte riktigt hur det funkar?
    • Thomas Michanek
      Anna Appelvik: Nej, du väljer själv när du kopplar upp dig om du vill ha med video eller bara ljud. Har man inte video så visas bara en ruta med ditt namn.
      1
    • Jennie Backman
      Anna Appelvik vi kommer att rekommendera att man stänger av videobilden, då vi ska spela in föredraget.
      1
      • Dela
      •  · 16 h
      •  · 
        Redigerad
    • Jennie Backman ok. 🙂 Kommer ni att lägga ut föredraget sedan? Vet inte om jag kan vara med denna gång. Får sikta in mig på nästa gång , så kanske jag hunnit bekanta mig bättre med Zoom, fram tills dess.
    • Jennie Backman
      Anna Appelvik Detta första föredrag kommer att läggas ut någonstans, eftersom det var gratis.
      1
    • Jennie Backman ok. Då ska jag hålla utkik efter det.
      Jag ska försöka närvara på det kommande föredraget.… 
      Visa mer
      1
    • Jennie Backman
      Anna Appelvik Glöm inte att maila och anmäla dig, annars får du inte zoom länken.
      1
    • Jennie Backman tack! Ska göra det.
      1
    • Jennie Backman
      Lecture
      UFO.SE
      Lecture
      Lecture
      1
    • Jennie Backman tack. Har anmält mig nu.
      1
  • Jon Fridtjof Lars Andersson
    kommer det att finnas tillgangligt senare, kanske f;r medlemmar?
    1
  • Hej! Har anmält mig men inte fått någon bekräftelse. När kommer den?
    1
    • Thomas Michanek
      Peter Piotr Koppe: Bekräftelsen är skickad. Kolla i din spam-korg, det kan ha fastnat där.
      2
    • Mats Forsell
      Samma problem här och jag har inte fått den i skräpposten heller. Jag skriver som en kratta på tangentbordet så jag funderar på om jag fick med nått felaktigt tecken i e-postadressen. Har hänt förr. Ja, ja... hoppas ni får tett trevligt föredrag.
      1
    • Jennie Backman
      Mats Forsell Anders skickade ut en ny länk, 2 minuter innan föredraget började, om inte det heller kom fram, måste adressen blivit fel.
      2
    • Mats Forsell
      Jennie Backman Misstänker det. Men tack för försöket i alla fall. Det uppskattas. Jag får dubbelkolla adressen till när jag anmäler mig till de andra föredragen. 🙂
      1
    • Jennie Backman
      Mats Forsell ja och sedan kolla i spam/skräpposten.
    • Mats Forsell
      Jennie Backman Har anmält mig till dom, dubbelkollad min mailadress när jag skrev den och har kollat skräpposten men har inte fått nått. Men dom kanske inte är skickade än?
    • Mats Forsell
      Såg svaret på min egen fråga längre ned. Länk kommer i veckan 🙂
  • Hur länge ska det ta innan man får länken av er? Bekräftelse? Fyllde i via länken för några timmar sedan, men ännu inget mejl i inkorg, eller skräppost.
    • Thomas Michanek
      Det är konstigt, för Anders har skickat ut bekräftelserna till den epost ni angett. Försök anmäla er lite mer i förväg nästa gång, så har vi större möjlighet att kolla upp vad som gått fel.
      1
    • Thomas Michanek
      Fast nu ser jag att du kanske menar till nästa föredrag? Den bekräftelsen kommer inte förrän senare i veckan, med Zoom-länk.
      2
  • Thomas Michanek
    För er som missade föredraget går det nu att lyssna på i efterhand: https://www.ufo.se/lecture-1
    Hela inspelningen är 1 timme 20 minuter lång."

UFO-Sveriges Facebook söndag 17 januari 2021:
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.