söndag 15 november 2020

Myndigheten Högskolan i Skövde som bad Historielärarföreningen granska deras ufo-föreläsning hoppas intresset klingar av!

 

"From: Eric Hellgren
To: Högskolan i Skövde - Registrator
Subject: Re: Högskolan i Skövde, SLA samt UFO-Sverige erbjuds lägga alla kort på bordet
Date: den 25 oktober 2020 15:06:33

From: Eric Hellgren
Sent: Thursday, February 13, 2020 10:31 AM
To: Clas Svahn
Subject: RE: Högskolan i Skövde, SLA samt UFO-Sverige erbjuds lägga alla kort på bordet

Hej igen!

Jag höll på att säga: Va skönt, att han hittat någon annan att flytta sitt fokus till.
Men det är ju fruktansvärt för dig och för dem att detta fortsätter.
Jag hoppas och tror att hans intresse för Högskolan och omgivande media är på väg att klinga av.
Skulle han anmäla till UKÄ tror jag att de är måttligt intresserade.
Några reaktioner från media har jag inte sett heller hört så jag misstänker att de ignorerar honom
också.
Jag orkar inte ens läsa vad han skriver på sin blogg.
Och så skulle det självklart vara Skön helg och inte skön önskar helg, men så blir det ibland när man
skriver på telefonen, hälsar Eric.

From: Clas Svahn [clas.svahn@gmail.com]
Sent: Thursday, February 13, 2020 10:02 AM
To: Eric Hellgren
Subject: Re: Högskolan i Skövde, SLA samt UFO-Sverige erbjuds lägga alla kort på bordet

Tack för det.
Just nu håller han på att trakassera Vaxholms fästnings personal dit jag ska i höst.
Suck! 

CS
 

tors 13 feb. 2020 kl. 07:50 skrev Eric Hellgren <eric.hellgren@his.se>:

Hej Clas!

Efter att han förra måndagen - tio dagar sedan - ringde mig sju gånger - jag svarade inte -
o han trakasserade mina arbetskamrater o började jaga min fru så har det varit lugnt till
idag. Då detta kom som jag utgår ifrån ingen längre bryr sig om. Ville dock uppdatera
dig, hälsar Eric o skön önskar helg.

Skickat från min iPhone

Vidarebefordrat brev:

Från: John Doe <historielararforeningen@outlook.com>
Datum: 13 februari 2020 02:58:05 CET
Till: "lars.niklasson@his.se" <lars.niklasson@his.se>

Kopia: Elisabeth Oesterreich <elisabeth.oesterreich@his.se>, Eric Hellgren
<eric.hellgren@his.se>, "peter.henriksson@sla.se"
<peter.henriksson@sla.se>, "annica.henriksson@sla.se"
<annica.henriksson@sla.se>, "redaktion@sla.se" <redaktion@sla.se>,
"redaktion@skaraborgsbygden.se" <redaktion@skaraborgsbygden.se>,
"red.sn@vgt.se" <red.sn@vgt.se>, Väst <vast@svt.se>,
"nyheterna.skaraborg@sverigesradio.se"
<nyheterna.skaraborg@sverigesradio.se>

Ämne: Högskolan i Skövde, SLA samt UFO-Sverige erbjuds lägga alla
kort på bordet

Alla tre parter som är inblandade i härvan med ufo-föreläsningen 22 januari
2020 erbjuds att lägga alla korten på bordet. Det gäller Högskolan i Skövde,
Skaraborgs Allehanda och föreläsaren från UFO-Sverige. Berätta hur det
egentligen gick till, om ni vill, så att inte oskyldiga drabbas om UKÄ reder ut
saken. Läs hur det är tänkt i följande bloggpost:

https://historielararna.blogspot.com/2020/02/erbjudande-till-hogskolan-iskovde-
att.html

Erbjudande till Högskolan i Skövde att lägga alla
korten på bordet om ufo-föreläsning

Historielärarföreningen ämnar skicka in härvan runt ufo-föreläsningen på
Högskolan i Skövde till UKÄ. För att inte fel personer ska drabbas...

historielararna.blogspot.com
--
Clas Svahn"

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.