lördag 21 november 2020

UFO-Sveriges redaktör Håkan Ekstrand i diskussion på Utomjordiskt i Fokus

 

I följande länk diskuterar Utomjordiskt i Fokus med UFO-Sveriges redaktör Håkan Ekstrand:

https://utomjordiskt.ifokus.se/discussion/989915/ufo-sverige

 

2013-05-19, 14:23
#13

Vilket bekvämt jobb..det är bara att sitta med fötterna på skrivbordet och ibland skriva….. balonger, fåglar eller flygpan… välj själv.😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:

2013-05-19, 14:47
#14

…eller Venus….😉


Ekstrand
2013-05-20, 17:38
#15

Jag blir lite betänksam när jag läser era inlägg här. Christine skriver "det är bara att sitta med fötterna på skrivbordet och ibland skriva".

Varje år genomförs en hel del aktiviteter. Det kan vara projekt någonstans i landet, ex två stycken i Värmland, Mien i Småland, Nammajaure i Norrland. Vi har kurser varje höst. Varje år förekommer utställningar någonstans i Sverige, nu senast i Falkenberg följt av Halmstad. Arbetskonferenser, riksstämmor eller bara möten med olika intresserade.

Jag kan inte finna att de som en stor del av tiden sitter och tittar på t ex Youtube eller några andra sajter inte heller är så aktiva i så fall.

Vi har fortfarande omkring 1000 fall i våra arkiv som är olösta. Hjälp oss med dom istället för att bara se ned på vad vi gör.


2013-05-21, 10:02
#16

Mer betänksam blir jag Ekstrand, när vi både sett och fångat med kamera men aldrig hör ett pip från er eller tidningarna och när de konsulterar er 
så är det inget ovanligt alls som ringen över Moskva t.ex. I väldigt många länder har de tagit upp det ämnet på Tv. Nu har inte jag varit in på ert forum men jag tror inte jag får se ett svar som:  Ja det kan vara ett ufo

vi ska undersöka fotot/ videon noggrant.

Hur kommer det sig att det finns ufon i andra länder men inte här..vad talar ni om på era konferrense då?

Jag har suttit och sett på direktsändningar i Mexico där massor av ufon villigt uppträtt för oss i flera timmar, varför vill de inte komma hit? För att de blir ignorerade kanske! Jag skulle gladerligen hjälpa till med de 1000 fall som är olösta om jag vore expert men nu sitter jag inte i det facket utan är bara en vanlig och okunnig tant som ville rädda detta forum och försöker förstå vad som händer i Sverige.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.