tisdag 17 november 2020

Osmakligt när DN-journalist gör reklam för annan DN-journalist i public service om ufo

 

"I dag berättade min arbetskamrat Johar Bendjelloul om Gösta Carlssons tefatsmonument i Sibirienskogen i utkanten av Ängelholm i P1:s ”Tankar för dagen”. Det gjorde mig glad! Johar läste min och Göstas bok ”Mötet i gläntan” tidigare i år och var så nöjd med den att han köpte fler exemplar för att ge bort till vänner i Ängelholm.

Göstas observation lever vidare i folks medvetande och oavsett vad man tror (jag är själv skeptisk) så har den satt ett djupt avtryck i den svenska ufohistorien. Något jag tycker att jag visar i boken. Johan lyckades köpa de sista exemplaren som fanns kvar och jag hoppas nu kunna skriva till något kapitel så att vi kan ge ut en tredje upplaga av den."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se måndag 16 november 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=63265

 

Läs mer hos Historielärarföreningen här:

https://historielararna.blogspot.com/2020/11/dagens-nyheters-journalist-gor-reklam.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.