fredag 20 november 2020

UFO-Sverige besatt av historiska spökraketer för att slippa ta i dagens ufo-fråga

 

"Precis när jag skulle åka iväg hemifrån kom posten med ett kuvert med bilder på en svensk militär som var inblandad i ÖB Helge Jungs spökraketobservation 1948. Det var sonen som hade skickat dem till låns efter det att jag kontaktade honom då mamman gått bort. Mycket bra. Nu ska jag skanna dem och spara filerna till dess att jag skriver om händelsen. Hittills har jag mest pratat om den under mina föredrag."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se torsdag 19 november 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=63290

 

"För min del inleddes förmiddagen med att jag skannade in ett antal bilder jag fått låna och stoppade dem i ett kuvert och postade allt tillbaka. Bilderna hör till ett ufofall från slutet av 1940-talet och jag är glad att jag fick chansen att ta del av dem. Händelsen är en av de absolut intressantaste jag harv stött på under mina år som undersökande ufolog."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se fredag 20 november 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=63298

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.