fredag 27 november 2020

Solskiftesskolans diskussion med UFO-Sveriges föreläsare om Historielärarföreningens ordförande

 

"Re: Solskiftet här igen:-)
 
Marie Wengse <marie.wengse@osteraker.se>

Ja, han har ringt flera gånger idag, först till expeditionen, sedan till rektor som hänvisade till mig. Jag pratade med honom och förstod ganska snabbt att det var ngt galet. 


Marie Wengse
Förstelärare
Solskiftesskolan
Österåkers kommun
0700 904702
Solskiftesvägen 8, Åkersberga



20 sep. 2019 kl. 16:06 skrev Clas Svahn <clas.svahn@gmail.com>:

Han ringer alla som jag ska träffa eller intervjuas av för att försöka stoppa det jag gör. Ringde han till dig?

CS

 
fre 20 sep. 2019 kl. 16:04 skrev Marie Wengse <marie.wengse@osteraker.se>:
 
Förstod att det var på det viset...

Marie Wengse
Förstelärare
Solskiftesskolan
Österåkers kommun
0700 904702
Solskiftesvägen 8, Åkersberga



20 sep. 2019 kl. 16:02 skrev Clas Svahn <clas.svahn@gmail.com>:

Jag har den mannen efter mig. En stalker. 

CS

 
fre 20 sep. 2019 kl. 15:37 skrev Marie Wengse <marie.wengse@osteraker.se>:
 
Hej Clas,
 
Det blir perfekt. Vi hörs någon vecka innan och stämmer av närmare. Idag blev jag uppringd av en person som heter Tomas Nordholm. Kan du ringa mig på måndag så kan vi prata om det. 

Ha en trevlig helg!
 
Marie Wengse
Förstelärare
Solskiftesskolan
Österåkers kommun
0700 904702
Solskiftesvägen 8, Åkersberga



19 sep. 2019 kl. 11:32 skrev Clas Svahn <clas.svahn@gmail.com>:

Före lunch vore bra. Så kan vi äta tillsammans efter.

CS

 
On Thu, Sep 19, 2019 at 9:16 AM Marie Wengse <marie.wengse@osteraker.se> wrote:

Hej Clas,

Vi vill mycket gärna att du kommer den 7 november. Vilken tid passar dig? Före eller efter lunch?
Med vänlig hälsning,

Marie Wengse
Förstelärare
Solskiftesskolan
Österåkers kommun
0700 904702
Solskiftesvägen 8, Åkersberga
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.