lördag 25 juli 2020

UFO-Sverige i New Age-programmet Mediumpodden !


"jag hann upp på DN för att lämna en bok och hämta en sak inna vi körde till Söder för att jag skulle banda en podd tillsammans med Camilla Elfving. Camilla gör ”Mediumpodden” med omkring 12.000 lyssnare och nu hade hon hört av sig för att prata ufo med mig. Och bjuda på lunch.
Eftersom inspelningen gjordes hemma hos Camilla satt vi i hennes kök och åt pizza och kycklingsallad i en paus i inspelningen. Camilla ställde bra frågor och vi pratade om allt från intressanta ufofall, som Håknäsfallet, till cirklar i sädesfälten och Steven Greer. Allt var vi inte överens om men jag blev imponerad över hur Camillas inställning till mycket av det vi kallar det okända hade förändrats sedan jag var i kontakt med henne första gången för rätt många år sedan."
Citat ovan från 24 juli 2020:
http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=61923

Camilla Elfving

"Jag skriver redaktionellt för tidningarna Free och Inspire och så har jag utkommit med ett par böcker om mediumskap och ut-ur-kroppen upplevelser/Själsresor. Mitt liv som Medium kretsar i övrigt kring privatsittningar och mediala demonstrationer. Jag älskar det jag gör och vill bidra till något gott för människa och samhälle."

Källa. Mediumpodden:
http://mediumpodden.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.