söndag 2 februari 2020

UFO-Sveriges vice ordförande om Historielärarföreningens ordförande


12 november 2019 skrev UFO-Sveriges vice ordförande Clas Svahn så här på sin facebook. Inlägget om Historielärarföreningens ordförande Thomas Nordholm kommenterades 49 gånger och delades 2 gånger. En del av kommentarerna citeras nedan.

En av kommentarerna kommer från Anders Brundell som varit anställd på public service hos P4 Sveriges radio i Dalarna. Brundell föreslår att flera personer i samförstånd och överlagt ska använda mer eller mindre lagliga metoder mot Historielärarföreningens ordförande. Clas Svahn låter Brundells uppmaning stå kvar på sin elektroniska anslagstavla.

Många som kommenterar hoppar på Historielärararföreningens ordförande utan att veta om det Clas Svahn påstår är sant eller inte, och utan att känna till några motiv. Roger Brunstad i Lund som är utbildad på
The Greater Community Way of Knowledge
är den ende som förstår Historielärarföreningens syfte. Men det avfärdar Clas Svahn direkt.


Samtliga kommentarer går att finna på permalänken:

https://www.facebook.com/clas.svahn/posts/10156820237268546


Om ni aldrig har varit utsatta för en stalker så ska ni vara glada. Själv har jag haft några genom åren. En av dem fick sina påhopp fällda i domstol, en annan slutade efter några år sedan vi haft våra duster och nu har jag fått en ny, som tyvärr verkar sjuk, på halsen. Mannen (aka Thomas Nordholm, John Doe, Josef Lehmusto och Mari Karlsson) ringer varenda person han tror att jag varit i kontakt med och terroriserar dem. Han säger inte sitt namn och han påstår att han har en förening (som är påhittad och inte har några medlemmar) bakom sig. Sedan förvanskar han deras uttalanden.
Jag har fått en rad mejl från personer som utsatts för hans terror och lögner. Och jag beklagar det verkligen. Som tur är förstår alla att mannen är sjuk och ingen har hittills brytt sig om honom. Om ni får samtal eller mejl från mannen, som bor i Malmö, så tveka inte att höra av er till mig."

Ett urval av kommentarerna nedan:

Tom Juslin Låter som en utomjording
Therese Åberg Så jobbigt för dej clas.de är bara att hoppas att denna galning.ger upp .men de finns galningar här på nätet.har helt nyligen fått på hälsning av några.men jag både blockade .o anmälde till polis....var vaksam.styrkekram till dej o familjen..
Clas Svahn Skada mig. Det verkar vara huvudsyftet.
Clas Svahn Lars Andersson Genom att ringa runt och sprida lögner om mig.
Lars Andersson Eh? Låter befängt. Du har makt över något? Enligt denna personen alltså? Ok, vi befinner oss i tärreng som kan locka freaks, men..?
Clas Svahn Lars Andersson Mannen följer inte logikens lagar.
Anders Brundell Stalking drabbar i varierande grad väldigt många offentligt kända personer, och när det gäller folk som vill skada så tror jag att enda hjälpen är att orsaka stalkern mer obehag än han står ut med. Det kan gå om man är några stycken drabbade som hjälps åt mer eller mindre lagligt på olika sätt.
Jennie Backman Att han orkar hålla på. Har ramlat in på hans blogg några gånger pga vissa sökord. Så sjukt beteende.
Per Ivarsson Lämna lite kontaktuppgifter. Vi hjälper gärna till o skicka 3000000 skräp-mejl. Ge igen med samma mynt gånger 10
Roger Brunstad Mannen menar att ingen granskar UFO Sverige
Clas Svahn Det kan tyckas som att han menar det men det är inte hans verkliga agenda vilket visas av de samtal han ringer till människor. Där uppträder han anonymt, hotfullt och påstridigt för att få dem att sluta ha kontakt med mig. Han vill förstöra för undertecknad, UFO-Sverige är han inte intresserad av, möjligen AFU, där jag är ordförande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.