tisdag 25 februari 2020

Läsares reaktion på UFO-Sveriges infiltration av Rymdstyrelsen



"Det var värst, nu kan man tydligen upphöjas till rymdexpert enbart genom att tjäna som journalist!! Då kan jag väl titulera mig som både ...... & rymdexpert då? Jag har varit överintresserad av rymden sedan första månlandningen.

Jag fick stänga av Rymdstyrelsens film där UFO-experten föreläser iklädd den berömda vetenskapliga kavajen. Jag stod bara inte ut mer. Det syntes tydligt att den så kallade rymdexperten inte fattade ett smack när professorn började prata. Får fortsätta en annan dag. Chock igen. Nu vet vi att UFO-Sverige även har tagit över Rymdstyrelsen.

Har de slut nu på anklagelser och hot mot dig? Du kanske får ett nytt mejl måndag eftermiddag, när redaktören kontaktat "Malmöpolisen"?! Otäck aggressivitet i den styrelsen...jag får snurren. Jag gläder mig i alla fall åt att du har så bra förmåga att få dem att visa sitt rätta ansikte. Märkte direkt vid första mejlet att de var ute efter att sätta dit dig. Så himla fånigt, barnsligt och pinsamt!!
  
Men jag är så hemskt tacksam att jag hittade till Historielärarföreningen. En stor trygghet och tröst."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.