onsdag 28 oktober 2020

Myndigheten Högskolan i Skövde sänder förtydligade e-postloggar om UFO-Sverige

 

 "E-postloggar och e-post hos Högskolan i Skövde

Högskolan i Skövde - Registrator <registrator@his.se>
 
Mån 2020-10-26 09:01
  •  Du
Logg.xlsx
11 kB

Hej

 

Loggar kan förstås se olika ut på olika myndigheter beroende på vilka system som används. Detta var den logg som IT här hade tagit ut.

 

Jag har i den mån jag kunnat försökt göra den något mer läslig genom att öppna den i Excel och ta bort onödiga tabeller. Den är inte riktigt så som jag förstår att du är van vid men jag har i alla fall gjort vad jag kunnat och skickar den igen här.

 

Vi håller på att sekretesspröva och sammanställa mail enligt begäran och återkommer med dessa när de är klara.

 

 

Vänligen

 


Viktoria Tropp

Registrator

Högskolan i Skövde

Rektors kansli
Box 408
541 28 Skövde

Växel: 0500-44 80 00
Registrator: 0500-44 81 42
www.his.se"

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.