fredag 16 oktober 2020

Journalists mejl till myndigheten Högskolan i Borås

 

"Från:                  XXXX XXXXX <XXXX.XXXXX@gmail.com>

Till:                      <XXX.XXXXXXXXX@hb.se>

Datum:                2020-10-08 23:38

Ärende:               Från XXXX XXXXX

Bifogade filer:    Historielärarföreningen_Högskolan i Borås XXXXXX fattar beslut angående student som skriver om XXX-.pdf


Hej, XXX!


Jag ser att också du nu har blivit indragen i den förföljelse som jag under mer än ett år har utsatts för av Thomas Nordholm (som ofta uppträder under det påhittade namnen "John Doe") från sin lika påhittade förening "Historielärarföreningen". Bifogad fil.


Det är beklagligt, inte minst för den stackars elev som intervjuade mig för ett arbete på Bibliotekshögskolan.


Jag vet att du måste följa regler och paragrafer som finns men jag hoppas att det finns någon till hands för eleven som kan ta hand om honom om ni tvingas lämna ut hans uppgifter. Om jag känner Nordholm rätt, och det gör jag efter trakasserier av mig varje dag i drygt ett år, så kommer han att kontakta eleven på ett allt annat än trevligt sätt.


Allt detta är väldigt tråkigt och jag håller på med en omfattande polisanmälan mot Nordholm.


mvh

XXXX XXXXX

XXXXXX XXXXXXX

XXX-XXXXXXX


-

XXXX XXXXX

XXXXXXXXXXX väg XX

S-XXX XX XXXXXXXX

Sweden"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.