torsdag 29 oktober 2020

Dagens Nyheters reporters offentliggjorda mejl till pressansvarig på myndigheten Kulturrådet

 

 "Från:     Clas Svahn

Skickat:   den 5 oktober 2020  00:37

Till:          Helene Oljons

Ämne:      Från Clas Svahn

 

Hej, Helene!

 

Mitt namn är Clas Svahn och jag är journalist på DN samt ordförande för stiftelsen Archives for the unexplained, världens största arkiv i sitt slag.


Jag ser genom en blogg att du har blivit kontaktad av den man som under drygt ett år har förföljt mig varje dag, och att du uttalat dig för honom. Jag bifogar mannens blogg.

Mannen, Thomas Nordholm, har satt i system att kontakta samtliga personer som jag är i kontakt med och att också mejla politiker, chefer och privatpersoner i de städer jag ska hålla föredrag.

Jag skulle föredra att du kontaktar mig om Nordholms samtal eftersom jag håller på att lägga sista handen vid en polisanmälan mot honom där samtalet till dig också blir en del.

Jag arbetar till 01.00 som reporter på DN och kommer att sova till 09.30 i morgon. Men ring gärna efter det på XXX-XXX XX XX.

mvh

Clas Svahn

--

Clas Svahn

XXXXXXXXXXX XXX XX

S-XXX XX XXXXXXXX

Sweden"

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.