lördag 10 oktober 2020

UFO-Sverige valde själv ut intervjupersoner för uppsatsen hos Högskolan i Borås

 

25 sep. 2020 — ... av sin handledare att göra en serie djupintervjuer med fyra av UFO-Sveriges fältundersökare. Så jag ringde runt till tre och plockade också in ..
 
 

"Under dagen fick jag ett samtal från en student på en högskola som jag pratade med för ett par veckor sedan och han kunde nu berätta att han fått okej av sin handledare att göra en serie djupintervjuer med fyra av UFO-Sveriges fältundersökare. Så jag ringde runt till tre och plockade också in mig själv i mixen eftersom studenten ville ha erfarna personer som hade undersökt ett antal fall.

Jag tror att det kan bli riktigt intressant att se vad han och hans kollegor kommer att komma fram till."

Citat ovan från 25 september 2020:

https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=62736

Handledaren som godkänt djupintervjuerna är högskoleadjunkt Malin Utter vid Bibliotekshögskolan på Högskolan i Borås.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.