torsdag 15 oktober 2020

UFO-Sveriges hade fältundersökare i Timrå

 

Men innan jag hann ur sängen så ringde Jocke Eriksson, UFO-Sveriges fältundersökare i Timrå, och bekräftade att han kunde ställa upp som kock på ..
 

9 | augusti | 2012 | Clas Svahns Blogg

csblogg.ufo.se › csblogg3
9 aug. 2012 — Men innan jag hann ur sängen så ringde Jocke Eriksson, UFO-Sveriges fältundersökare i Timrå, och bekräftade att han kunde ställa upp som .
 
 
"Men innan jag hann ur sängen så ringde Jocke Eriksson, UFO-Sveriges fältundersökare i Timrå, och bekräftade att han kunde ställa upp som kock på Norrlandsexpeditionen. Det beskedet var verkligen värt att vakna för! Vi talades vid så sent som i går eftermiddag sedan jag stött på otaliga patruller i mina försök att hitta en ersättare till den ordinarie kocken som var tvungen att lämna ett sent återbud. Nu hade Jocke ordnat ledighet och tvekade aldrig att ställa upp."
 
Källa, 9 augusti 2012:
 
https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=19722


"Så snart Håkan ringt mig om detta tog jag kontakt med Jocke Eriksson i Sundsvall, en av våra ansvariga fältundersökare. Jocke svarade direkt att han kunde åka över till Johannes och hämta det hela så snart är det i säkra händer.

Johannes och jag har känt varandra i många år och hade under en period flitig brevkontakt. Trots det hade jag aldrig tidigare hört talas om att han satt på denna guldgruva när det gäller information. Märkligt kan jag tycka så här i efterhand. Men nu är vi alla otroligt tacksamma att han skänker det hela till AFU där vi säkert kommer att kunna hitta både gamla rapportformulär och brev som vi inte tidigare kände till.

Dessutom berättade Jocke Eriksson att också han hittat en del fall liggande i en kartong i källaren."
 
Källa, 4 augusti 2011:
 
https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=14365
 
Jocke Eriksson på bild:
 
http://csblogg.ufo.se/csblogg3/wp-content/uploads/2012/10/fund1227_05.jpg

https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=20906

Fältundersökaren Jocke Eriksson i UFO-Sverige med anknytning till Timrå och Sundsvall är ej samma student som höstterminen 2020 skriver uppsats på Högskolan i Borås om UFO-Sveriges fältundersökare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.