onsdag 28 oktober 2020

UFO-Sveriges mejl till myndigheten Rymdstyrelsens kommunikationsansvarige

 

 "Från:                  Clas Svahn  <clas.svahn@gmail.com>

Skickat:                den 24 februari 2020 23:44

Till:                       Johan Marcopoulos

Ämne:                   Från Clas Svahn

Bifogade filer:      Historielärarföreningen_Rymdstyrelsen ser över sidor med UFO-Sverige.pdf


Hej, Johan!

Ursäkta jag var kort det har varit en körig kväll.

Men jag förstår nu att det du ringde om var att min stalker Thomas Nordholm har kontaktat Rymdstyrelsen. Det kan jag se på hans blogg som han förföljer mig och UFO-Sverige på. Jag bifogar hans inlägg.

Thomas är tyvärr sjuk i skallen och hans förening är en hittepå-förening med en medlem. han själv.

Jag kan berätta mer om honom i morgon. Slår dig en signal då.

mvh

CS

--

Clas Svahn

XXXXXXXXXXX XXX XX

S-XXX XX  XXXXXXXX

Sweden"

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.