lördag 10 oktober 2020

Falsk anklagelse mot Historielärarföreningens ordförande

 

"Från XXXX XXXXX

XXXX XXXXX  <XXXX.XXXXX@gmail.com>

sö 2020-10-04 20:00

Till: XXXXX XXXXXXXXXXX

1 bilaga

https://historielararna.blogspot.com/2020/10/kulturnamndens-ordforande-tar-upp-ufo.html

 

Hej, XXXXX! 

Mitt namn är XXXX XXXXX och jag är ordförande för världens största arkiv när det handlar om det XXXXX, Archives XXX XXX XXXXXXXXXXX, samt journalist på XXXXXX XXXXXXX sedan 1990. Jag skriver till dig eftersom jag har sett att du blivit kontaktad av den man som förföljer mig varje dag sedan över ett år, Thomas Nordholm. 

Nordholm försöker göra allt för att stoppa mig i vad jag än gör, han kontaktar alla som jag varit i kontakt med och skriver dagliga bloggar om mig. Under samtalen sprider han lögner och tyvärr har det visat sig att flera som talat med honom faktiskt trott på honom utan att kolla upp vem han är. 

Nu håller han på och försöker stoppa mitt föredrag på biblioteket i Kristinehamn. 

Eftersom jag ser att du har uttalat dig om mitt föredrag utan att ha varit i kontakt med mig och enligt Nordholm ska försöka få föredragets rubrik ändrat (se bifogad fil) så vill jag komma i kontakt med dig. 

Jag jobbar sen kväll på XX och går inte upp förrän efter 09.30 i morgon men du får gärna skicka mig ett telefonnummer där jag kan nå dig eller höra av dig till mig på 070-XXX XX XX. 

Jag har tyvärr flera andra samtal som ska ringas i morgon till andra personer som liksom du fått samtal från Nordholm. Men jag hoppas att vi kan nå kontakt innan jag börjar jobba vid 15.00. 

mvh 

XXXX XXXXX

 

-- 

XXXX XXXXX

XXXXXXXXXXX väg XX

S-XXX XX

XXXXXXXX

Sweden

https://outlook.kristinehamn.se/owa/#viewmodel=ReadMessageItem&ItemID=AAMkAGJiNGEyZWE5LTlhMzgtNDljZi05MzA4LTRlNmMzN2JhN2Q…        1/1"

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.