lördag 30 maj 2020

Gästskribent hos Historielärarföreningen om UFO-Sverige


Hej!

Jag har synpunkter på Håkan Ekstrands tidigare mejl till dig. Han skrev att man bör läsa deras tidskrifter och böcker först innan man kan komma med några åsikter överhuvud taget om UFO-frågan. Varför? Jag har läst i UFO-aktuellt några gånger. Där finns inga som helst nyheter eller nya rön om ufo. Bara gammal skåpmat som redan finns för alla att ta del av, och sen vice ordförandens personliga tro. Inget nytt under Solen, alltså.

Likadant med vice ordförandens böcker. Han har kopierat andra författares böcker rakt av och till och med skriver om välkända naturfenomen som om det vore nyheter. Tidigare vittnesmål letas upp ur gömmorna. Att folk går på allt det där och sen betalar för ingenting, det är för mig helt obegripligt! Ekstrand borde läsa Historielärarföreningens gamla blogg också. Där finns massor av intressant läsning om ufo!

http://historielarare.blogspot.com/

Just det där mantrat de kör med, om att alla borde läsa just deras tidskrifter, det kunde jag igen direkt, men kunde ej komma på var jag läst det tidigare. Nu har jag hittat var. Här är ett av många vittnesmål om hur fruktansvärt illa den här styrelsen behandlar sina egna betalande medlemmar. Odemokratiskt så det förslår, personattacker, grovt förtryck och lögner. Allt pågår fortfarande med full kraft. Vad ger detta för varnande vibbar?



Historielärarföreningen tackar gästskribenten som sände detta 30 maj 2020. Vid dödsfall hos HLF kan lösenordet föras vidare till denna kraft. Så håll i er UFO-Sverige, nu är vi odödliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.